woensdag 22 augustus 2018

Volgers


Al bijna 10 jaar plaats ik hier (vrijwel) iedere week een blogpost. Ik kan in de statistieken zien dat ik gemiddeld per maand zo’n 800 tot 900 bezoekers heb. Niet wereldschokkend, maar ik vind het een mooi aantal. Regelmatig hoor ik van familie, collega’s of vrienden dat ze een blogje gelezen hebben. Maar ook kwam ik er toevallig eens achter dat iemand met wie ik ooit een paar dagen in het ziekenhuis lag, sindsdien m’n appelpuntjes leest. Grappig!

Tot vandaag had ik officieel 12 volgers. In de praktijk betekende dat, dat ze zich als volger op de website hadden aangemeld, daar al of niet met een fotootje vermeld werden en verder niks. Daar heb je niet veel aan. Nu heb ik dus eindelijk bedacht dat het ook mogelijk moet zijn om te regelen dat mijn volgers een mailtje krijgen zodra er een nieuwe post is geplaatst. En ja hoor, natuurlijk kan dat.
Alleen moet je je dan zélf aanmelden om dat te regelen.

Daarom: excuses aan de trouwe volgers die al jaren hiernaast prijkten, maar ik heb jullie er helaas afgegooid. Je bent natuurlijk van harte welkom om je opnieuw aan te melden, deze keer door een mailadres in te vullen onder “Ontvang een mail bij een nieuwe post”. (in de kolom hiernaast dan wel, niet in het 'plaatje' hierboven)
En of het nu storm loopt of niet, ik ben van plan om rustig door te gaan met m’n verhaaltjes hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Doe-lijstje

Ineens is het warm buiten. De achterdeur open, koffie op het terras. H. gaat na die koffie op stap voor een stevige oefenwandeling. Echt vee...