donderdag 28 mei 2009

Bericht van Sjoerd

Dag Hilly

Om in het kort even te vertellen in deze column wat ik van jou en van je werk vind, is niet zo heel moeilijk. Hilly, je bent creatief, je maakt juweeltjes van luistertijdschriften die door je lezers en vaste fans worden verslonden. Je werkt goed en makkelijk samen met je collega’s en met je freelancers. Je kunt heerlijk mopperen op alles en iedereen, en het gekke is dat je dan vaak nog gelijk hebt ook. Je maakt mooie, boeiende reportages en interviews en je bent ook nog eens een vrolijke persoonlijkheid. Je zou nog veel meer kunnen en willen doen, als ons bedrijf maar voor de middelen zou willen zorgen. Je bent eerlijk in je opvattingen en je neemt geen blad voor de mond. Ik hou van je kritische opstelling en van je verbazing elke keer weer. Je denkt mee met je collega’s en jouw inbreng is altijd welkom. Kortom: Hilly Appel: daar heb je een goeie aan! Je bent nu 12 ½ jaar werkzaam bij achtereenvolgens CGL, FNB en Dedicon en we willen nog heel lang met je door. Gefeliciteerd met je jubileum en veel plezier met je eigen webstek!
Sjoerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Open dag

Ik heb me aangemeld om te helpen bij de open dag van de voedselboomgaard. Op zaterdagmorgen fiets ik tegen een harde, koude wind in naar de ...