donderdag 23 mei 2013

Kwartet, of: wat een heerlijke lente.

Heb jij voor mij, van Zomer 2012: 35 graden op 20 augustus?
Ja?
En heb je dan ook van Zomer 2012: Eind augustus veel regen.
Mooi, dan heb ik een kwartet.
En nu... heb je van Winter 2012: Een extreem warme kerst?
Nee?
Jammer. Dan ben jij nu.

Ha, dan wil ik van X graag van Winter 2012 die extreem warme kerst.
En ook van Winter 2012: sneeuw en ijs in januari.
Dank je wel.
Dan moet jij van Winter 2012 de sneeuw van 10 februari hebben.
Kwartet!

Heb je voor mij, van Voorjaar 2013: een hagelbui op 23 mei?
Wat?
Nee, je hebt gelijk, dat kan niet kloppen.
Ik heb me natuurlijk vergist.
Haha, een hagelbui op 23 mei...
Dat zou toch wel bizar zijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Luxe etentje

Als cadeau gaan we uit eten in een sterrenrestaurant. Het  is een dubbel verjaardagscadeau: H. en dochter E. zijn allebei in maart jarig en ...